fuckyeahjamesrodriguez

World So Cold - Three Days Grace

这首依然是关于盾冬盾的歌!节奏超带感!这首→就是微博上那个卡拉OK秀恩爱条漫里的\(^o^)/  这首是吧唧唱的哦!



i never thought i'd feel this 我从想过我会有这种感觉

guilty and i?m broken down inside 负罪感。我内心很受伤

livin' with myself 自己过活

nothing but lies 除了谎言,别无其他

i always thought i'd make it 我总是以为我能搞定

but>so bad 但是(结果)遭透了

livin' with myself 独自生活(无依无靠)

is all i have 是我所拥有的全部

i feel numb 我感觉麻木

i can't come to life 我无法融入生活

i feel like i?m frozen in time 我感觉被冰封(冻住)了

livin' in a world so cold 活在一个如此冰冷的世界里

wasting away 日渐消瘦

livin? in a shell with no soul活在一个没有灵魂的空壳里

since you've gone away 自从你走后

livin' in a world so cold 活在一个如此冰冷的世界中

counting the days 度日如年

since you?ve gone away 自从你走后

you've gone away 你已经离开了

do you ever feel me 你能感觉到我吗

do you ever look deep down inside 你有深入的洞察过吗

starin' at yourself 以你自己开麻痹 

i'm too young to lose my soul 我还这么年轻,不能迷失自己的灵魂

i'm too young to feel this old 对感知这个世界来说,我还太年轻

for so long i'm left behind 这么长时间以来,我都落下了

i feel like i?m losing my mind 我觉得我失去了思想

i'm too young 我太年轻

i'm too young 我还太年轻


评论
热度(1)

© fuckyeahjamesrodriguez | Powered by LOFTER